2013. május 27., hétfő

Koka gyűrű, Maribel és egy ajándék is:)

És mind lilában!!!
Mézesmama Koka gyűrűjébe első pillantásra beleszerettem, s hasonlóan jártam a Maribellel is, melyet szintén nála láttam. Mézesmama, nagyon köszönöm a mintát és a jó tanácsokat:)
A Maribel mintája: http://perlebijoux.blogspot.it
Sajnos nem tudom pontosan visszaadni fényképpel a színeket, de a gyűrűre még mindig rácsodálkozom, olyan "nem kézzelfogható" lila, sok-sok árnyalatban játszik. Az biztos, hogy lesz még ilyen gyűrűm:)

Az alsó képen található csodás  lila szettet pedig Léda barátnőmtől kaptam ajándékba. Köszönöm szépen ezúton is:)





  




17 megjegyzés:

  1. De szépek, nagyon szeretem a lilát, barátnőd ajándéka telitalálat! :-)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan szép szettet készítettél,és a barátnőd ajándéka is gyönyörű!! Gratulálok%!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek, nagyon eltaláltad a szettet! Nagyon mutatós a te ajándékod is!

    VálaszTörlés
  4. Hallo liebe Kritti,
    Dein geperltes Set sowie das Geschenkset sind ganz toll und wunderbar gearbeitet.
    Ganz liebe Gruesse
    Carl

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép szett! Nagyon tetszik a mintája is, a színeit pedig imádom! Gratu az ajándékodhoz, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos lett a szetted és gyönyörü ajándékot kaptál!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szep a szett az ajandek is nagyon szep de az a gyuru az valami csodaszep azokkal a szinekkel:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a szetted jó szin a lila most nagyon megy. De az ajándékod is csodaszép. Nagyon jók a szinei és az hogy formabontó a négyzet mintájával. Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  9. Szuper jókat alkottál, és az ajándékod valami fantasztikusan jól néz ki!!

    VálaszTörlés
  10. Jajj de nagyon szép lett ez a szett....a fotón tényleg nem látszik, de én már láttam ilyen Sd-ét! Köszönöm, hogy megfűzted Kokát.és örülök, hogy tetszik!Az ajándékaid gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  11. Csodaszépek, amiket fűztél és a szett is nagyon jó amit kaptál.

    VálaszTörlés
  12. Idö hiányában alig van idöm a blogokra. De micsoda gyönyörüségeket találtam most itt nálad. Mint ez a szett is. Az ajándékod is nagyon szép.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen a kedves kommentjeiteket! Danke schön:)))

    VálaszTörlés
  14. Csodaszép ez a szett, és az ajándékod is szuper szépséges!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű szettet készítettél, csodaszépek a színek!
    Az ajándékod is tetszik :)

    VálaszTörlés